imkanlar
14
Kas 2018
Uluslararası Pazarlama ve Satış

Program Başlama Tarihi: 15 Aralık 2018

Detaylı bilgi için...

Eğitimin Amacı:

Bu eğitim; uluslararası boyutta Pazarlama Yönetimi, Stratejik Planlama, ve Satış konularına yoğunlaşmakta ve gerçek iş dünyası tecrübeleri ve örneklerini içermektedir. Pazarlama değişmez, kuralları da kavramları da. Pazarlamanın çeşitli alanlarda kullanımları vardır sadece değişen. Yurtdışında ayrı, yurt içinde ayrı, dijital dünyada ayrı, perakendede ayrı, B2B işlerinde ayrı. Dolayısıyla bu eğitimde önce biraz pazarlamanın önemli kavramlarını hatırlayacağız hep birlikte ve daha sonra uluslararası ticarette bu kavramları nasıl kullanmak gerektiğine göz atacağız. Örnekleri, kitaplardan değil, tecrübeden, yaşanmışlıklardan ve özellikle de başarısızlıklardan alacağız.

Bu Program Size Neler Katacak?

  • Uluslararası pazarlamanın en kritik sürecinde tam anlamıyla bir aydınlanma yaşayacaksınız,
  • İşinize tamamen farklı bir gözle bakıp ‘ben bunları yapıyor muyum?’’ diyeceksiniz,
  • En yeni satış süreçlerini ilk ağızdan dinleyip uygulama şansına sahip olacaksınız,
  • Kitaplarda olan bilgilerin dışında, internette arasanız dahi bulamayacağınız gerçek vakalar ve tecrübeleri dinleyebileceksiniz.

Sizin ve firmanızın, uluslararası pazarlarda etkinlik gösterirken karar verme süreçlerinde bilgiye ihtiyacınız var. Bu eğitim programı, bu süreçlerden pazarlama karmasını, pazarlama programını ve pazarlama stratejilerinin oluşturulmasını içermektedir

Hedef Kitlesi Kim?

Yurtdışı Pazarlama Yönetici ve Sorumluları, Marka/Ürün sorumluları, Pazarlama Profesyonelleri, Stratejik Planlama sorumluları, İhracat sorumluları, Yurtdışı Satış Müdürleri