Çatışma Yönetimi


Eğitimin Amacı:

Çatışmaların kaçınılmaz olduğu unutulmadan ,  çatışmayı erken  aşamada pozitif ortam oluşturarak olumlu şekilde sonuçlandırmalarını sağlamaktır.

Kimler Katılmalı: 

Yöneticiler, insan yönetme sorumluluğu verilmiş tüm çalışanlar , yönetici adayları ve çatışmaları uzlaşmaya çevirme tekniklerini öğrenmek isteyen tüm çalışanlar.

Konu Başlıkları:

  • Çatışma yönetimi nedir?
  • Çatışmayı oluşturan faktörler
  • İletişim poblemleri – empati
  • Farklı kişilikler için iletişim
  • İşyerinde çatışma çeşitleri
  • İşverenin veya yöneticinin rolu
  • Çatışma çözme yöntemleri
  • Takım çalışmaları
  • Ortak bir nokta bulmak
  • Kazan-kazan prensibi
  • Çatışma yönetimi stratejileri
  • Davranış değiştirme
  • Örnek uygulamalar

 

Süre: 1 gün

Tarih : 10 Ekim 2015

Eğitmen: Öğr. Gör. Dr. Bülent Cerit, Doç.Dr. Ufuk Cebeci

NOT: Eğitimler, İ.T.Ü. İşletme Fakültesi’nde (Maçka Kampüsü), hafta sonu 10:00-16:00 arasındadır.

Kayıf formu için tıklayınız.

 

! Eğitimlerimiz talep edilmesi halinde firmanıza özel olarak gerçekleştirilmektedir.

!! İşletmeniz KOBİ ise (Personel sayısı 250'den ve cirosu 40.000.000 TL'den az olan işletmeler) eğitim bedelinin yarısını KOSGEB'den karşılayabilirsiniz.

Eğitim ve sertifika programlarından haberdar olmak için aşağıdaki adrese  e mail atmanız yeterli